Zmiana sposobu rozliczeń za energię elektryczną
W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii z łatwością zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia samodzielnego rozliczania energii elektrycznej na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. By rozpocząć usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w placówce, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Jeśli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy prądu
W przypadku kiedy jakość usług czy też związane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz również uzyskać informacje, czy reklamowana kwestia powstaje z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.3 Maja 44792, Augustów 16-300
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 09:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 87 643 77 77.