Zmiana taryfy energii w punkcie obsługi klienta
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz także raz na 12 miesięcy zmienić bezpłatnie taryfę energetyczną, od której zależy kwota Twoich rozliczeń za energię elektryczną. Dostępne taryfy prądowe dla gospodarstw domowych to najczęściej taryfa jednostrefowa, w jakiej obowiązuje identyczna stawka lub taryfy dwustrefowe, w których koszt prądu uzależniony jest od pory doby. Wybierając się w tej sprawie do punktu, powinieneś mieć przy sobie: numer PPE, dowód tożsamości. W oddziałach obsługi klienta z łatwością można również po doprowadzeniu do końca budowy domu przekształcić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G skierowaną dla gospodarstw domowych.
Zmiana danych osobowych w biurze obsługi sprzedawcy energii
W przypadku gdy uległ zmianie Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane niezależnie od przyczyny ich aktualizacji możesz z łatwością dokonać również w biurach obsługi klienta. Jest to niezwykle istotne, gdyż od aktualności Twoich danych jest zależne to, czy będziesz dostawać wszelkie informacje od sprzedawcy prądu w tym również rachunki.
Kontakt
ul.Bohaterów Warszawy (łynostrada) 89, Bartoszyce 11-200
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555