Zmiana taryfy energii w placówce obsługi klienta
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również raz w ciągu roku zmienić bez opłat taryfę energetyczną, od jakiej uzależniona jest kwota Twoich rachunków za prąd. Dostępne taryfy prądowe dla domu to najczęściej taryfa G11, w jakiej obowiązuje jedna cena oraz taryfy dwustrefowe, w jakich cena energii elektrycznej zależy od pory doby. Udając się w tej kwestii do oddziału, musisz mieć ze sobą: numer PPE, dowód osobisty. W placówkach obsługi klienta z powodzeniem można również po ukończeniu budowy nieruchomości zmienić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G przystosowaną dla domu.
Aktualizacja danych osobowych w filii obsługi sprzedawcy prądu
W sytuacji kiedy uległ zmianie Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane bez względu od przyczyny ich zmiany możesz z łatwością dokonać także w punktach obsługi klienta. Jest to niezwykle istotne, gdyż od aktualności Twoich danych zależy to, czy będziesz dostawać wszelkie informacje od sprzedawcy energii w tym również faktury.
Kontakt
ul.Lindego 25, Białogard 78-200
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555