Zmiana metody rozliczeń za energię
W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej z łatwością zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta umożliwia osobistego rozliczania energii elektrycznej na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. By uruchomić usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Jeżeli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W sytuacji kiedy realizacja usług lub związane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz również dowiedzieć się, czy związana z reklamacją sprawa powstaje z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Mickiewicza 13, Brzeziny 95-060
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 09:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 46 874 04 40.