To powinieneś wiedzieć przed wizytą w punkcie obsługi sprzedawcy energii
Lista spraw, które możesz załatwić w punkcie sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te wskazane wcześniej to tylko najistotniejsze z nich. Planując odwiedzić stacjonarny oddział obsługi klienta, warto przed wizytą umówić spotkanie z konsultantem. Pozwoli to uniknąć marnowania czasu w kolejkach i zapewni łatwiejszy przebieg spotkania. Powinieneś także pamiętać, że sprawy związane ze sprzedawcą energii nie muszą być załatwiane jednak samodzielnie. Mogą je za nas załatwić pełnomocnicy. W takiej sytuacji potrzebne jest tylko udzielenie pełnomocnictwa wybranej osobie za pomocą właściwego formularza. Tego typu upoważnienie może być bezterminowe i wyłącznie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii elektrycznej, pamiętaj także, że w trakcie wizyty mogą być potrzebne dane na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód osobisty. Dodatkowo warto także wspomnieć, że za przerwy w dostawie prądu nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, wobec tego wszystkie zgłoszenia w tej kwestii trzeba kierować do nich.
Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W sytuacji kiedy realizacja usług czy też powiązane z nią elementy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz dodatkowo dowiedzieć się, czy związana z reklamacją kwestia wynika z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Kościuszki 10, Busko Zdrój 28-100
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.