porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Bytom » PGNiG Bytom

PGNiG Bytom

To powinieneś wiedzieć przed wizytą w biurze obsługi sprzedawcy energii

Ilość spraw, które możesz załatwić w punkcie sprzedawcy, jest naprawdę rozległa, a te wskazane wcześniej to tylko podstawowe z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny placówkę obsługi klienta, warto wcześniej zarezerwować spotkanie z doradcą. Umożliwi to uniknąć marnowania czasu w kolejkach i zapewni łatwiejszy przebieg wizyty. Powinieneś także wiedzieć, że kwestie związane ze sprzedawcą energii elektrycznej nie muszą być załatwiane natomiast samodzielnie. Mogą je za nas załatwić przedstawiciele. W takim przypadku niezbędne jest tylko udzielenie upoważnienia wskazanej osobie za pomocą odpowiedniego formularza. Tego typu upoważnienie może być bezterminowe lub jedynie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii elektrycznej, pamiętaj również, że podczas wizyty mogą być potrzebne dane na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód osobisty. Co więcej warto również pamiętać, że za braki w dostawie prądu nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, wobec tego wszelkie zgłoszenia w tej sprawie powinno się kierować do nich.

Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy energii

W sytuacji gdy jakość usług czy też powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie przesłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz oprócz tego uzyskać informacje, czy reklamowana kwestia wynika z przewinienia sprzedawcy.

Kontakt

ul.Korfantego 30, Bytom 41-902

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy