Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną
W placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu bez problemu zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia osobistego rozliczania energii na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. By uruchomić usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do sprawdzenia danych. Jeżeli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii
W sytuacji kiedy jakość usług czy też związane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz także uzyskać informacje, czy związana z reklamacją sprawa wynika z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Jana Nowaka Jeziorańskiego 25, Bytom 41-923
Czynne
Pon 10:00 – 21:00,Wt 10:00 – 21:00,Śr 10:00 – 21:00,Czw 10:00 – 21:00,Pt 10:00 – 21:00,Sob 10:00 – 21:00,Nd 10:00 – 20:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 32 395 87 31.