Zmiana taryfy energii w placówce obsługi klienta
W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również raz w ciągu roku zmienić nieodpłatnie taryfę energetyczną, od jakiej uzależniona jest kwota Twoich rozliczeń za energię elektryczną. Dostępne taryfy prądowe dla domu to najczęściej taryfa jednostrefowa, w jakiej obowiązuje jedna stawka i taryfy dwustrefowe, w których koszt prądu zależy od pory doby. Udając się w tej kwestii do placówki, powinieneś mieć przy sobie: numer licznika, dowód osobisty. W oddziałach obsługi klienta z powodzeniem można również po ukończeniu budowy domu przekształcić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G skierowaną dla domu.
Aktualizacja danych osobowych w biurze obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W przypadku kiedy uległ zmianie Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane bez względu od poowodu ich modyfikacji możesz z łatwością dokonać również w placówkach obsługi klienta. Jest to bardzo istotne, ponieważ od aktualności Twoich danych zależy to, czy będziesz otrzymywać wszystkie informacje od sprzedawcy energii w tym także rachunki.
Kontakt
ul.Krótka 2, Chełmno 86-200
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555