Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy energii
W sytuacji kiedy realizacja usług lub związane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w filii obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz także upewnić się, czy związana z reklamacją sprawa wynika z przewinienia sprzedawcy.
Złożenie dokumentu o odzyskanie nadpłaty lub przeksięgowanie środków
W sytuacji kiedy podczas regulowania faktur za energię elektryczną prześlesz zbyt wiele pieniędzy na rachunek sprzedawcy energii, w jego placówce możesz złożyć formularz związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twoje konto bankowe. W filii możesz także złożyć formularz o przeniesienie środków, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie błąd w trakcie wykonywania faktur.
Kontakt
ul.Frysztacka 50, Cieszyn 43-400
Czynne
Pon 08.00 – 16.00, Wt 08.00 – 16.00, Śr 08.00 – 16.00, Czw 08.00 – 16.00, Pt 08.00 – 15.00
Zadzwoń pod numer telefonu
32 606 0 606.