O tym pamiętaj przed wizytą w oddziale obsługi sprzedawcy prądu
Ilość spraw, które możesz załatwić w oddziale sprzedawcy, jest naprawdę spora, a te opisane wcześniej to jedynie najistotniejsze z nich. Planując odwiedzić stacjonarny oddział obsługi klienta, warto przed wizytą umówić spotkanie z doradcą. Pozwoli to uniknąć marnowania czasu w kolejkach i zagwarantuje szybszy przebieg wizyty. Powinieneś również pamiętać, że sprawy związane ze sprzedawcą energii nie muszą być załatwiane jednak samodzielnie. Mogą je za Ciebie załatwić pełnomocnicy. W takiej sytuacji potrzebne jest jedynie udzielenie pełnomocnictwa wskazanej osobie za pomocą odpowiedniego druku. Takie pełnomocnictwo może być stałe oraz jedynie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy prądu, miej na uwadze również, że podczas wizyty mogą być potrzebne informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej oraz dowód osobisty. Co więcej warto również pamiętać, że za braki w dostarczaniu energii nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, w związku z tym wszelkie zgłoszenia w tej kwestii powinno się kierować do nich.
Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy prądu
W sytuacji gdy jakość usług czy też powiązane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie przesłana do weryfikacji. Podczas wizyty w filii obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz oprócz tego upewnić się, czy związana z reklamacją kwestia wynika z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Kościuszki 27, Dąbrowa Górnicza 41-300
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.