porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Dzierżoniów » PGNiG Dzierżoniów

PGNiG Dzierżoniów

To powinieneś wiedzieć przed wizytą w oddziale obsługi sprzedawcy prądu

Ilość kwestii, które możesz załatwić w filii sprzedawcy, jest naprawdę rozległa, a te wymienione wcześniej to tylko najważniejsze z nich. Planując odwiedzić stacjonarny oddział obsługi klienta, warto przed wizytą umówić spotkanie z konsultantem. Umożliwi to uniknąć oczekiwania w kolejkach i zapewni łatwiejszy przebieg wizyty. Powinieneś także pamiętać, że sprawy związane ze sprzedawcą prądu nie muszą być załatwiane z kolei osobiście. Mogą je za nas załatwić pełnomocnicy. W takiej sytuacji potrzebne jest wyłącznie udzielenie pełnomocnictwa danej osobie za pomocą odpowiedniego druku. Takie upoważnienie może być stałe lub wyłącznie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii, pamiętaj także, że podczas wizyty mogą się przydać informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej oraz dowód osobisty. Co więcej należy także pamiętać, że za braki w dostarczaniu energii elektrycznej nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, wobec tego wszystkie zgłoszenia w tej sprawie trzeba kierować do nich.

Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

W sytuacji gdy realizacja usług lub związane z nią elementy nie spełniają Twoich oczekiwań, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez pracownika, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz również dowiedzieć się, czy reklamowana kwestia wynika z przewinienia sprzedawcy.

Kontakt

ul.Kilińskiego 18, Dzierżoniów 58-200

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy