Zmiana taryfy energii w punkcie obsługi klienta
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również raz na 12 miesięcy zmienić bezpłatnie taryfę energetyczną, od jakiej zależy wielkość Twoich rachunków za energię elektryczną. Możliwe do wyboru taryfy prądowe dla domu to najczęściej taryfa jednostrefowa, w jakiej naliczana jest identyczna stawka lub taryfy dwustrefowe, w których koszt energii elektrycznej uzależniony jest od pory doby. Wybierając się w tej kwestii do placówki, musisz mieć przy sobie: numer licznika, dowód osobisty. W placówkach obsługi klienta z łatwością można również po zakończeniu budowy nieruchomości zmienić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G skierowaną dla gospodarstw domowych.
Modyfikacja danych osobowych w biurze obsługi sprzedawcy energii
W sytuacji gdy uległ zmianie Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane bez względu od przyczyny ich zmiany możesz z łatwością dokonać również w punktach obsługi klienta. Jest to niezwykle kluczowe, gdyż od aktualności Twoich danych zależy to, czy będziesz otrzymywać wszystkie informacje od sprzedawcy prądu w tym także rozliczenia.
Kontakt
ul.Hetmańska 44573, Elbląg 82-300
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555