porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Elbląg » PGNiG Elbląg

PGNiG Elbląg

To powinieneś wiedzieć przed wizytą w biurze obsługi sprzedawcy energii

Ilość kwestii, jakie możesz załatwić w oddziale sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te wymienione powyżej to wyłącznie podstawowe z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny punkt obsługi klienta, warto wcześniej umówić spotkanie z pracownikiem. Pozwoli to uniknąć oczekiwania w kolejkach i zagwarantuje łatwiejszy przebieg spotkania. Powinieneś także pamiętać, że sprawy związane ze sprzedawcą energii elektrycznej nie muszą być załatwiane natomiast osobiście. Mogą je za Ciebie załatwić pełnomocnicy. W takiej sytuacji niezbędne jest jedynie udzielenie pełnomocnictwa wskazanej osobie z wykorzystaniem właściwego formularza. Tego typu upoważnienie może być bezterminowe i tylko jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii elektrycznej, pamiętaj także, że podczas wizyty mogą się przydać informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód tożsamości. Co więcej warto także pamiętać, że za braki w dostawie energii nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, dlatego wszystkie zgłoszenia w tej sprawie należy zgłaszać do nich.

Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii

W przypadku gdy jakość usług lub związane z nią sprawy nie spełniają Twoich oczekiwań, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez pracownika, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz także upewnić się, czy dana sprawa wynika z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Czerniakowska 8, Elbląg 82-300

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy