Zmiana metody rozliczeń za energię
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej w prosty sposób zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to pozwala samodzielnego rozliczania prądu na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. By rozpocząć usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w placówce, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy prądu
W momencie gdy jakość usług czy też powiązane z nią sprawy nie spełniają Twoich oczekiwań, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez pracownika, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas wizyty w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz także upewnić się, czy reklamowana kwestia wynika z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Plac Słowiański 44574, Elbląg 82-300
Czynne
Pon 10:00 – 18:00, Wt 10:00 – 18:00, Śr 10:00 – 18:00, Czw 10:00 – 18:00, Pt 10:00 – 18:00, Sob 10:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 55 611 20 20.