O tym pamiętaj przed wizytą w placówce obsługi sprzedawcy prądu
Lista kwestii, jakie możesz załatwić w punkcie sprzedawcy, jest naprawdę spora, a te opisane wcześniej to wyłącznie najważniejsze z nich. Planując odwiedzić stacjonarny oddział obsługi klienta, warto przed wizytą umówić spotkanie z doradcą. Umożliwi to uniknąć stania w kolejkach i zagwarantuje zajmujący mniej czasu przebieg spotkania. Powinieneś również pamiętać, że sprawy związane ze sprzedawcą energii nie muszą być załatwiane z kolei osobiście. Mogą je za klienta załatwić przedstawiciele. W takiej sytuacji niezbędne jest jedynie udzielenie upoważnienia danej osobie za pomocą właściwego druku. Tego rodzaju pełnomocnictwo może być stałe albo tylko jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy prądu, pamiętaj również, że w trakcie wizyty mogą być potrzebne informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej ,a także dowód tożsamości. Dodatkowo należy również wspomnieć, że za braki w dostarczaniu prądu nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, dlatego wszelkie zgłoszenia w tej sprawie należy kierować do nich.
Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii
W sytuacji kiedy realizacja usług czy też związane z nią elementy nie spełniają Twoich oczekiwań, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez pracownika, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz także upewnić się, czy reklamowana sprawa powstaje z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Nadjeziorna 23/A, Ełk 10-300
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.