Zmiana taryfy prądu w biurze obsługi klienta
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii możesz również raz w ciągu roku zmienić bez opłat taryfę energetyczną, od której uzależniona jest wielkość Twoich faktur za prąd. Możliwe do wyboru taryfy prądowe dla klientów prywatnych to najczęściej taryfa jednostrefowa, w której naliczana jest identyczna stawka lub taryfy dwustrefowe, w jakich cena energii elektrycznej uzależniony jest od pory dnia. Wybierając się w tej kwestii do biura, musisz mieć przy sobie: numer licznika, dowód tożsamości. W oddziałach obsługi klienta z powodzeniem można również po doprowadzeniu do końca budowy domu przekształcić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G przystosowaną dla domu.
Aktualizacja danych osobowych w biurze obsługi sprzedawcy energii
W przypadku gdy uległ zmianie Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane niezależnie od poowodu ich aktualizacji możesz z powodzeniem dokonać również w biurach obsługi klienta. Jest to bardzo kluczowe, ponieważ od poprawności Twoich danych jest zależne to, czy będziesz otrzymywać wszystkie powiadomienia od sprzedawcy prądu w tym także faktury.
Kontakt
ul.Schuberta (Galeria Morena) 102a, Gdańsk 80-172
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555