Zmiana taryfy prądu w placówce obsługi klienta
W placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz także raz na 12 miesięcy zmienić darmowo taryfę energetyczną, od jakiej uzależniona jest wielkość Twoich rachunków za energię elektryczną. Dostępne taryfy prądowe dla klientów prywatnych to zazwyczaj taryfa jednostrefowa, w jakiej obowiązuje jedna stawka i taryfy dwustrefowe, w jakich koszt prądu uzależniony jest od pory dnia. Wybierając się w tej kwestii do biura, powinieneś mieć ze sobą: numer licznika, dowód osobisty. W placówkach obsługi klienta z powodzeniem można również po sfinalizowaniu budowy nieruchomości zmienić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G skierowaną dla domu.
Modyfikacja danych osobowych w placówce obsługi sprzedawcy energii
W sytuacji kiedy zmienił się Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane bez względu od przyczyny ich modyfikacji możesz z łatwością dokonać także w placówkach obsługi klienta. Jest to niezwykle ważne, gdyż od aktualności Twoich danych zależy to, czy będziesz dostawać wszelkie powiadomienia od sprzedawcy energii w tym także faktury.
Kontakt
ul.10 Lutego 33, Gdynia 81-364
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555