Zmiana sposobu rozliczeń za prąd
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej bez problemu zmienisz także sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia osobistego rozliczania prądu na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. By rozpocząć usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii
W przypadku gdy jakość usług lub powiązane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz dodatkowo upewnić się, czy dana kwestia powstaje z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Księcia Józefa Poniatowskiego 12, Głogów 67-210
Czynne
Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 10:00 – 20:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 76 833 50 51.