Wytłumaczenie salda i elementów na fakturze
W momencie gdy którekolwiek elementy związane z saldem czy też pozycjami na fakturze budzą Twoje pytania, w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii w prosty sposób możesz uzyskać odpowiednie wytłumaczenia na ich temat. Dodatkowo sprawdzisz w nich saldo swojego konta, a zarazem to, czy nie występują na nim żadne zaległości. W tym miejscu otrzymasz również wiedze na temat tego, gdzie i w jaki sposób można uiszczać faktury.
Zmiana sposobu rozliczeń za energię elektryczną
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii bez problemu zmienisz także sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to daje możliwość samodzielnego rozliczania energii elektrycznej na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby uruchomić usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w placówce, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Jeżeli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Rynek 8, Gniezno 62-200
Czynne
Pon 09:00 – 20:00, Wt 09:00 – 20:00, Śr 09:00 – 20:00, Czw 09:00 – 20:00, Pt 09:00 – 20:00, Sob 09:00 – 15:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.