Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną
W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej z łatwością zmienisz także sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta daje możliwość samodzielnego rozliczania energii elektrycznej na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Żeby rozpocząć usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Jeżeli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy prądu
W momencie kiedy jakość usług lub związane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz także upewnić się, czy związana z reklamacją sprawa powstaje z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Rynek 18, Gniezno 62-200
Czynne
Pon 10:00 – 18:00, Wt 10:00 – 18:00, Śr 10:00 – 18:00, Czw 10:00 – 18:00, Pt 10:00 – 18:00, Sob 10:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 61 424 31 35.