Zmiana sposobu rozliczeń za energię elektryczną
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej bez problemu zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta daje możliwość osobistego rozliczania prądu na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Żeby uruchomić usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w placówce, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W momencie gdy jakość usług lub powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez pracownika, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz także upewnić się, czy związana z reklamacją sprawa wynika z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Sikorskiego 18, Gorzów Wielkopolski 66-400
Czynne
Pon 10:00 – 18:00, Wt 10:00 – 18:00, Śr 10:00 – 18:00, Czw 10:00 – 18:00, Pt 10:00 – 18:00, Sob 10:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 95 720 57 41.