Złożenie prośby o zwrot nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W momencie kiedy w trakcie opłacania faktur za energię elektryczną przelejesz zbyt wiele środków na rachunek sprzedawcy prądu, w jego punkcie możesz złożyć formularz związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twoje konto bankowe. W placówce możesz również złożyć prośbę o przeksięgowanie środków, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie pomyłka w trakcie wykonywania opłat.
Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży energii
Przy zmianie sprzedawcy energii elektrycznej, której dokonujesz samodzielnie, musisz złożyć wymówienie umowy aktualnej firmie. Możesz to wykonać w biurach obsługi klienta terenowych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz właściwy druk lub wypełnisz go na miejscu, a potem przekażesz go konsultantowi.
Kontakt
ul.Mogielnicka 32, Grójec 05-600
Czynne
Pon 08:00 – 17:00,Wt 08:00 – 17:00,Śr 08:00 – 17:00,Czw 08:00 – 17:00,Pt 08:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.