Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży energii
W trakcie zmiany sprzedawcy energii elektrycznej, jakiej dokonujesz osobiście, masz obowiązek złożyć wypowiedzenie umowy obecnej firmie. Możesz to zrobić w biurach obsługi klienta terenowych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz wskazany wniosek lub wypełnisz go na miejscu, a następnie złożysz go konsultantowi.
Zmiana sposobu rozliczeń za prąd
W placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu bez problemu zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to daje możliwość osobistego rozliczania prądu na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. By rozpocząć usługę niezbędny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w placówce, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Bankowa 8, Grójec 05-600
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.