Wytłumaczenie salda i pozycji na fakturze
W momencie gdy dowolne elementy związane z saldem lub pozycjami na rachunku budzą Twoje obiekcje, w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej w prosty sposób możesz uzyskać wszelkie wytłumaczenia na ich temat. Dodatkowo skontrolujesz w nich saldo należącego do Ciebie konta, a zarazem to, czy nie znajdują się na nim żadne niedopłaty lub nadpłaty. W tym miejscu dostaniesz również informacje na temat tego, gdzie i w jaki sposób można uiszczać faktury.
Zmiana sposobu rozliczeń za energię
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu bez problemu zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta daje możliwość samodzielnego rozliczania energii na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Żeby uruchomić usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Gdy masz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Konarskiego 45, Grudziądz 86-300
Czynne
Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 10:00 – 20:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.