Zmiana taryfy prądu w punkcie obsługi klienta
W biurze obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także raz w ciągu roku zmienić bez opłat taryfę energetyczną, od której zależy kwota Twoich rachunków za energię elektryczną. Możliwe do wyboru taryfy prądowe dla gospodarstw domowych to najczęściej taryfa jednostrefowa, w jakiej naliczana jest identyczna stawka i taryfy dwustrefowe, w jakich cena energii elektrycznej zależy od pory doby. Wybierając się w tej sprawie do oddziału, powinieneś mieć przy sobie: numer licznika, dowód osobisty. W biurach obsługi klienta z powodzeniem można także po sfinalizowaniu budowy nieruchomości zmienić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G skierowaną dla domu.
Aktualizacja danych osobowych w punkcie obsługi sprzedawcy energii
W przypadku gdy zmienił się Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane bez względu od poowodu ich modyfikacji możesz z powodzeniem dokonać także w oddziałach obsługi klienta. Jest to bardzo kluczowe, gdyż od aktualności Twoich danych zależy to, czy będziesz otrzymywać wszelkie powiadomienia od sprzedawcy energii w tym również rozliczenia.
Kontakt
ul.Jana III Sobieskiego 43 l, Iława 14-202
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555