Złożenie prośby o zwrot nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W przypadku kiedy podczas opłacania rachunków za prąd prześlesz za dużo środków na rachunek sprzedawcy prądu, w jego biurze obsługi klienta możesz złożyć druk związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twoje konto bankowe. W placówce możesz również złożyć prośbę o przeniesienie środków, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie pomyłka w trakcie dokonywania opłat.
Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży prądu
W momencie zmiany sprzedawcy energii elektrycznej, jakiej dokonujesz samodzielnie, powinieneś złożyć wypowiedzenie umowy obecnej firmie. Możesz to wykonać w biurach obsługi klienta stacjonarnych. Wystarczy, że wcześniej przygotujesz właściwy dokument lub wypełnisz go na miejscu, a następnie przekażesz go pracownikowi.
Kontakt
ul.Elektrowniana 4, Jarosław 37-500
Czynne
Pon 08:00 – 17:00,Wt 08:00 – 17:00,Śr 08:00 – 17:00,Czw 08:00 – 17:00,Pt 08:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.