Złożenie dokumentu o zwrot nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W sytuacji gdy w trakcie opłacania rachunków za prąd prześlesz zbyt wiele środków na rachunek sprzedawcy energii elektrycznej, w jego filii możesz złożyć formularz związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twoje konto bankowe. W placówce możesz dodatkowo złożyć wniosek o przeniesienie pieniędzy, na właściwe konto, kiedy zajdzie pomyłka podczas dokonywania opłat.
Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży energii elektrycznej
W momencie zmiany sprzedawcy prądu, jakiej dokonujesz sam, masz obowiązek złożyć wymówienie umowy aktualnej firmie. Możesz to zrealizować w biurach obsługi klienta stacjonarnych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz odpowiedni wniosek czy też wypełnisz go na miejscu, a następnie złożysz go pracownikowi.
Kontakt
ul.Kościuszki 12, Jasło 38-200
Czynne
Pon 08:00 – 17:00,Wt 08:00 – 17:00,Śr 08:00 – 17:00,Czw 08:00 – 17:00,Pt 08:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.