Zmiana sposobu rozliczeń za energię
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu w prosty sposób zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to daje możliwość samodzielnego rozliczania energii na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Żeby uruchomić usługę niezbędny jest aktualny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do sprawdzenia danych. Jeśli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W przypadku gdy realizacja usług lub powiązane z nią sprawy nie spełniają Twoich oczekiwań, w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz także dowiedzieć się, czy reklamowana kwestia powstaje z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Grunwaldzka 51, Jaworzno 43-600
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 09:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 32 614 05 25.