Wyjaśnienie rozliczenia rachunku za energię elektryczną
Jeśli jakiekolwiek elementy rachunku za prąd od sprzedawcy energii elektrycznej są niejasne lub niezgodne na ich objaśnienie można liczyć między innymi w punkcie obsługi klienta. Dostępni tam konsultanci sprawdzą wspólnie z klientem rachunek, omówią każdy szczegół punkt, a w przypadku pomyłki dostawcy pomogą uzupełnić właściwy druk reklamacyjny oraz prześlą go do weryfikacji.
Jak dodać energię na karcie?
Aby dodać prąd na karcie licznika prepaid, trzeba posiadać samą kartę, na której umieszczony jest specjalny numer przypisany do licznika. Mając kartę, można na przykład udać się do biura obsługi klienta sprzedawcy prądu i dokupić u niego prąd. Ilość kWh zależy od podanej ceny. Doładowanie licznika sprzedawane jest w formie kodu zawierającego 20 cyfr, który należy później wprowadzić za pomocą klawiatury licznika.