Zmiana sposobu rozliczeń za energię
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej w prosty sposób zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta daje możliwość samodzielnego rozliczania energii elektrycznej na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby rozpocząć usługę niezbędny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Jeśli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W przypadku gdy realizacja usług czy też związane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez pracownika, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz dodatkowo uzyskać informacje, czy reklamowana sprawa wynika z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.1-go Maja 44611, Jelenia Góra 58-500
Czynne
Pon 10:00 – 18:00, Wt 10:00 – 18:00, Śr 10:00 – 18:00, Czw 10:00 – 18:00, Pt 10:00 – 18:00, Sob 10:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 75 647 29 10.