Zmiana taryfy prądu w placówce obsługi klienta
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również raz na 12 miesięcy zmienić bez opłat taryfę energetyczną, od której zależy kwota Twoich faktur za energię elektryczną. Dostępne taryfy prądowe dla domu to zazwyczaj taryfa jednostrefowa, w której naliczana jest jedna cena lub taryfy dwustrefowe, w jakich cena energii elektrycznej zależy od pory dnia. Wybierając się w tej sprawie do biura, musisz mieć przy sobie: numer licznika, dowód osobisty. W punktach obsługi klienta z łatwością można także po doprowadzeniu do końca budowy nieruchomości przekształcić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G przystosowaną dla gospodarstw domowych.
Modyfikacja danych osobowych w punkcie obsługi sprzedawcy prądu
W sytuacji gdy uległ zmianie Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane niezależnie od przyczyny ich aktualizacji możesz z powodzeniem dokonać również w biurach obsługi klienta. Jest to bardzo istotne, gdyż od aktualności Twoich danych zależy to, czy będziesz dostawać wszystkie informacje od sprzedawcy energii elektrycznej w tym również rachunki.
Kontakt
ul.Zamkowa 8, Kalisz 62-800
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555.