Złożenie wymówienia umowy sprzedaży energii elektrycznej
Podczas zmiany sprzedawcy energii elektrycznej, której dokonujesz samodzielnie, musisz złożyć wypowiedzenie umowy obecnej firmie. Możesz to zrobić w biurach obsługi klienta stacjonarnych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz właściwy wniosek czy też uzupełnisz go na miejscu, a następnie przekażesz go pracownikowi.
Zmiana sposobu rozliczeń za energię
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej z łatwością zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta daje możliwość samodzielnego rozliczania prądu na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby rozpocząć usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w placówce, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Jeżeli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Majkowska 9, Kalisz 78-300
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.