Zmiana sposobu rozliczeń za prąd
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej w prosty sposób zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to daje możliwość osobistego rozliczania prądu na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Żeby uruchomić usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Jeżeli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy prądu
W sytuacji gdy realizacja usług czy też powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez konsultanta, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz oprócz tego upewnić się, czy dana sprawa powstaje z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Al. Wojska Polskiego 2, Kalisz 62-800
Czynne
Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 09:00 – 20:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 62 764 99 32.