Omówienie salda i elementów na rachunku
W sytuacji kiedy obojętnie jakie elementy związane z saldem lub pozycjami na rachunku budzą Twoje wątpliwości, w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu z łatwością możesz pozyskać wszystkie wyjaśnienia na ich temat. Co więcej uzyskasz w nich saldo należącego do Ciebie konta, a także to, czy nie występują na nim żadne zadłużenia. W tym miejscu otrzymasz również wiedze na temat tego, gdzie i w jaki sposób możesz regulować należności.
Zmiana metody rozliczeń za prąd
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii w prosty sposób zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to pozwala samodzielnego rozliczania prądu na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Żeby uruchomić usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Jeżeli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Al. Armii Krajowej 38, Kędzierzyn Koźle 47-220
Czynne
Pon 10:00 – 21:00,Wt 10:00 – 21:00,Śr 10:00 – 21:00,Czw 10:00 – 21:00,Pt 10:00 – 21:00,Sob 10:00 – 21:00,Nd 10:00 – 20:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.