Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W momencie gdy jakość usług czy też związane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas wizyty w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz także dowiedzieć się, czy dana sprawa wynika z winy sprzedawcy.
Złożenie prośby o odzyskanie nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W momencie kiedy w trakcie opłacania rachunków za prąd prześlesz zbyt wiele pieniędzy na rachunek sprzedawcy energii elektrycznej, w jego placówce możesz złożyć wniosek związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie przelana na Twój rachunek bankowy. W filii możesz również złożyć formularz o przeniesienie środków, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie pomyłka podczas dokonywania faktur.
Kontakt
ul.Łukasiewicza 37, Kędzierzyn Koźle 47-200
Czynne
Pon 08.00 – 16.00, Wt 08.00 – 16.00, Śr 08.00 – 16.00, Czw 08.00 – 16.00, Pt 08.00 – 15.00
Zadzwoń pod numer telefonu
32 606 0 606.