Złożenie wymówienia umowy sprzedaży prądu
W momencie zmiany sprzedawcy energii, jakiej dokonujesz samodzielnie, powinieneś złożyć wymówienie umowy aktualnej firmie. Możesz to wykonać w oddziałach terenowych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz odpowiedni dokument czy też uzupełnisz go na miejscu, a następnie przekażesz go konsultantowi.
Zmiana sposobu rozliczeń za prąd
W placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu z łatwością zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta daje możliwość samodzielnego rozliczania energii elektrycznej na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Żeby uruchomić usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód tożsamości do sprawdzenia danych. Jeżeli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Krakowska 27, Kęty 32-650
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.