Złożenie dokumentu o zwrócenie nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W przypadku gdy w trakcie opłacania rachunków za energię elektryczną przelejesz zbyt wiele środków na konto sprzedawcy energii, w jego oddziale możesz złożyć wniosek związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie zwrócona na Twój rachunek bankowy. W placówce możesz dodatkowo złożyć wniosek o przeksięgowanie pieniędzy, na właściwe konto, kiedy zajdzie błąd podczas uiszczania rachunków.
Złożenie wymówienia umowy sprzedaży energii
W momencie zmiany sprzedawcy energii elektrycznej, której dokonujesz bez upoważniania nowej firmy, musisz złożyć wymówienie umowy aktualnej firmie. Możesz to wykonać w punktach stacjonarnych. Wystarczy, że wcześniej przygotujesz właściwy druk lub uzupełnisz go na miejscu, a następnie przekażesz go konsultantowi.
Kontakt
ul.Sandomierska 105, Kielce 25-324
Czynne
Pon 08:00 – 18:00,Wt 08:00 – 18:00,Śr 08:00 – 18:00,Czw 08:00 – 18:00,Pt 08:00 – 18:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.