Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży energii
W momencie zmiany sprzedawcy energii, której dokonujesz osobiście, powinieneś złożyć wypowiedzenie umowy aktualnej firmie. Możesz to wykonać w oddziałach terenowych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz odpowiedni druk lub wypełnisz go na miejscu, a potem złożysz go pracownikowi.
Zmiana sposobu rozliczeń za energię elektryczną
W placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu bez problemu zmienisz także sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta pozwala samodzielnego rozliczania energii elektrycznej na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Aby rozpocząć usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w placówce, a także dowód tożsamości do sprawdzenia danych. Jeżeli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Loefflera 2, Kielce 25-550
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.