Zmiana taryfy energii elektrycznej w punkcie obsługi klienta
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również raz na 12 miesięcy zmienić bez opłat taryfę energetyczną, od jakiej zależy wysokość Twoich faktur za prąd. Możliwe do wyboru taryfy prądowe dla domu to najczęściej taryfa jednostrefowa, w jakiej naliczana jest jedna stawka i taryfy dwustrefowe, w których cena prądu zależy od pory doby. Udając się w tej kwestii do oddziału, musisz mieć przy sobie: numer PPE, dowód osobisty. W biurach obsługi klienta z łatwością można także po doprowadzeniu do końca budowy nieruchomości przekształcić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G skierowaną dla gospodarstw domowych.
Zmiana danych osobowych w punkcie obsługi sprzedawcy prądu
W przypadku gdy przestał być aktualny Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane niezależnie od przyczyny ich modyfikacji możesz z łatwością dokonać także w oddziałach obsługi klienta. Jest to bardzo istotne, gdyż od aktualności Twoich danych jest zależne to, czy będziesz dostawać wszelkie informacje od sprzedawcy energii elektrycznej w tym również rozliczenia.
Kontakt
ul.Plac Wolności 2, Konin 62-500
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555.