Wytłumaczenie salda i elementów na fakturze
W sytuacji gdy którekolwiek elementy związane z saldem lub pozycjami na fakturze wywołują Twoje wątpliwości, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu z łatwością możesz zdobyć szczegółowe wytłumaczenia na ich temat. Co więcej sprawdzisz w nich saldo należącego do Ciebie konta, a także to, czy nie występują na nim żadne zadłużenia. W tym miejscu uzyskasz również informacje na temat tego, gdzie i w jaki sposób można uiszczać rachunki.
Zmiana metody rozliczeń za prąd
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej bez problemu zmienisz także sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta daje możliwość samodzielnego rozliczania energii elektrycznej na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. By rozpocząć usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Jeżeli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Długa 24, Kościerzyna 83-400
Czynne
Pon 10:00 – 18:00, Wt 10:00 – 18:00, Śr 10:00 – 18:00, Czw 10:00 – 18:00, Pt 10:00 – 18:00, Sob 10:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.