porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Koszalin » Plus Koszalin

Plus Koszalin

Zmiana sposobu rozliczeń za energię

W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii z łatwością zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta umożliwia osobistego rozliczania prądu na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Żeby uruchomić usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Jeśli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.

Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

W sytuacji kiedy realizacja usług czy też powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie przesłana do weryfikacji. Podczas wizyty w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz oprócz tego uzyskać informacje, czy związana z reklamacją kwestia wynika z przewinienia sprzedawcy.

Kontakt

ul.1 Maja 44697, Koszalin 75-800

Czynne

Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 09:00 – 14:00

Zadzwoń pod numer telefonu

+48 94 347 37 20.

Zmiana Sprzedawcy