porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Kraków » PGNiG Kraków

PGNiG Kraków

O tym pamiętaj przed wizytą w oddziale obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

Ilość spraw, jakie możesz załatwić w oddziale sprzedawcy, jest naprawdę spora, a te wymienione powyżej to tylko podstawowe z nich. Planując odwiedzić stacjonarny oddział obsługi klienta, warto przed wizytą zarezerwować spotkanie z doradcą. Pozwoli to uniknąć marnowania czasu w kolejkach i zapewni łatwiejszy przebieg wizyty. Powinieneś także wiedzieć, że kwestie związane ze sprzedawcą prądu nie muszą być załatwiane jednak samodzielnie. Mogą je za nas załatwić przedstawiciele. W takim przypadku niezbędne jest wyłącznie udzielenie pełnomocnictwa danej osobie z wykorzystaniem właściwego formularza. Tego typu upoważnienie może być bezterminowe albo wyłącznie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii, pamiętaj również, że w trakcie wizyty mogą być potrzebne informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej ,a także dowód osobisty. Co więcej należy również wspomnieć, że za przerwy w dostawie energii nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, dlatego wszystkie zgłoszenia w tej sprawie powinno się kierować do nich.

Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

W sytuacji kiedy jakość usług czy też powiązane z nią sprawy nie spełniają Twoich oczekiwań, w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez konsultanta, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w filii obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz także dowiedzieć się, czy dana kwestia wynika z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Gazowa 14B, Kraków 31-060

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy