Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej z łatwością zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta umożliwia osobistego rozliczania prądu na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby rozpocząć usługę niezbędny jest aktualny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Jeśli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy prądu
W sytuacji gdy realizacja usług czy też powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez pracownika, a następnie przesłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w filii obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz także upewnić się, czy reklamowana kwestia wynika z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Pawia 5, Kraków 31-154
Czynne
Pon 09:00 – 22:00,Wt 09:00 – 22:00,Śr 09:00 – 22:00,Czw 09:00 – 22:00,Pt 09:00 – 22:00,Sob 09:00 – 22:00,Nd 10:00 – 21:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 12 628 70 22.