porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Kraków » Plus Kraków

Plus Kraków

Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną

W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej z łatwością zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta umożliwia osobistego rozliczania prądu na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby rozpocząć usługę niezbędny jest aktualny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Jeśli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.

Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy prądu

W sytuacji gdy realizacja usług czy też powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez pracownika, a następnie przesłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w filii obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz także upewnić się, czy reklamowana kwestia wynika z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Pawia 5, Kraków 31-154

Czynne

Pon 09:00 – 22:00,Wt 09:00 – 22:00,Śr 09:00 – 22:00,Czw 09:00 – 22:00,Pt 09:00 – 22:00,Sob 09:00 – 22:00,Nd 10:00 – 21:00

Zadzwoń pod numer telefonu

+48 12 628 70 22.

Zmiana Sprzedawcy