Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W przypadku kiedy jakość usług lub związane z nią sprawy nie spełniają Twoich oczekiwań, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz także uzyskać informacje, czy związana z reklamacją sprawa wynika z winy sprzedawcy.
Złożenie wniosku o zwrócenie nadpłaty lub przeksięgowanie środków
W momencie gdy podczas regulowania faktur za energię elektryczną przelejesz za dużo środków na konto sprzedawcy energii, w jego biurze obsługi klienta możesz złożyć formularz związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twój rachunek bankowy. W oddziale możesz dodatkowo złożyć wniosek o przeksięgowanie pieniędzy, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie błąd podczas uiszczania opłat.
Kontakt
ul.Śląska 10, Kraków 30-003
Czynne
Pon 08.00 – 16.00, Wt 08.00 – 16.00, Śr 08.00 – 18.00, Czw 08.00 – 16.00, Pt 08.00 – 15.00
Zadzwoń pod numer telefonu
32 606 0 606.