Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii
W sytuacji kiedy realizacja usług czy też powiązane z nią elementy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas wizyty w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz również upewnić się, czy reklamowana kwestia powstaje z przewinienia sprzedawcy.
Złożenie wniosku o zwrócenie nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W sytuacji kiedy w trakcie opłacania rachunków za energię elektryczną prześlesz za dużo pieniędzy na rachunek sprzedawcy prądu, w jego filii możesz złożyć prośbę związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie przelana na Twoje konto bankowe. W placówce możesz dodatkowo złożyć formularz o przeniesienie pieniędzy, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie pomyłka w trakcie wykonywania rachunków.
Kontakt
ul.os. Zgody 14, Kraków 31-951
Czynne
Pon 08.00 – 16.00, Wt 08.00 – 16.00, Śr 08.00 – 18.00, Czw 08.00 – 16.00, Pt 08.00 – 15.00
Zadzwoń pod numer telefonu
32 606 0 606.