Złożenie druku o odzyskanie nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W momencie kiedy w trakcie regulowania rachunków za energię elektryczną przelejesz za dużo środków na rachunek sprzedawcy energii elektrycznej, w jego biurze obsługi klienta możesz złożyć prośbę związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twoje konto bankowe. W oddziale możesz również złożyć formularz o przeniesienie pieniędzy, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie błąd podczas uiszczania opłat.
Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży prądu
Przy zmianie sprzedawcy energii, której dokonujesz bez upoważniania nowej firmy, musisz złożyć wypowiedzenie umowy obecnej firmie. Możesz to wykonać w punktach terenowych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz wskazany wniosek czy też uzupełnisz go na miejscu, a potem przekażesz go pracownikowi.
Kontakt
ul.Lubelska 91, Kraśnik 23-200
Czynne
Pon 08:00 – 17:00,Wt 08:00 – 17:00,Śr 08:00 – 17:00,Czw 08:00 – 17:00,Pt 08:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.