porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Kraśnik » PGNiG Kraśnik

PGNiG Kraśnik

To powinieneś wiedzieć przed wizytą w biurze obsługi sprzedawcy energii

Ilość kwestii, jakie możesz załatwić w biurze obsługi klienta sprzedawcy, jest naprawdę spora, a te wymienione wcześniej to jedynie najistotniejsze z nich. Planując odwiedzić stacjonarny oddział obsługi klienta, warto wcześniej umówić spotkanie z pracownikiem. Pozwoli to uniknąć stania w kolejkach i zagwarantuje szybszy przebieg spotkania. Powinieneś również wiedzieć, że kwestie związane ze sprzedawcą energii elektrycznej nie muszą być załatwiane natomiast samodzielnie. Mogą je za Ciebie załatwić przedstawiciele. W takiej sytuacji wymagane jest tylko udzielenie pełnomocnictwa danej osobie za pomocą właściwego druku. Tego rodzaju pełnomocnictwo może być bezterminowe lub wyłącznie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii elektrycznej, pamiętaj także, że podczas wizyty mogą być potrzebne informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód osobisty. Dodatkowo trzeba również pamiętać, że za przerwy w dostawie energii elektrycznej nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, wobec tego wszelkie zgłoszenia w tej sprawie trzeba kierować do nich.

Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy prądu

W przypadku kiedy jakość usług lub związane z nią sprawy nie spełniają Twoich oczekiwań, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz dodatkowo dowiedzieć się, czy reklamowana kwestia powstaje z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.al. Niepodległości 25L, Kraśnik 23-200

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy