To powinieneś wiedzieć przed wizytą w punkcie obsługi sprzedawcy energii
Lista spraw, które możesz załatwić w punkcie sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te wskazane wcześniej to jedynie najważniejsze z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny oddział obsługi klienta, warto przed wizytą zarezerwować spotkanie z pracownikiem. Pozwoli to uniknąć czekania w kolejkach i zapewni szybszy przebieg spotkania. Powinieneś również wiedzieć, że sprawy związane ze sprzedawcą prądu nie muszą być załatwiane natomiast osobiście. Mogą je za klienta załatwić pełnomocnicy. W takiej sytuacji potrzebne jest jedynie udzielenie upoważnienia wybranej osobie z wykorzystaniem odpowiedniego formularza. Tego rodzaju upoważnienie może być bezterminowe i jedynie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii elektrycznej, miej na uwadze także, że podczas wizyty mogą być potrzebne informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej ,a także dowód tożsamości. Dodatkowo trzeba również wspomnieć, że za przerwy w dostawie energii elektrycznej nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, wobec tego wszystkie zgłoszenia w tej kwestii powinno się kierować do nich.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii
W momencie kiedy realizacja usług lub związane z nią elementy nie spełniają Twoich oczekiwań, w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz dodatkowo uzyskać informacje, czy dana kwestia powstaje z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Lewakowskiego 11, Krosno 38-400
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.