Zmiana taryfy energii w oddziale obsługi klienta
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także raz do roku zmienić nieodpłatnie taryfę energetyczną, od jakiej uzależniona jest kwota Twoich faktur za energię elektryczną. Dostępne taryfy prądowe dla domu to najczęściej taryfa G11, w której naliczana jest jedna stawka lub taryfy dwustrefowe, w których cena prądu uzależniony jest od pory dnia. Wybierając się w tej sprawie do biura, musisz mieć ze sobą: numer licznika, dowód osobisty. W placówkach obsługi klienta z łatwością można także po sfinalizowaniu budowy nieruchomości zmienić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G przystosowaną dla gospodarstw domowych.
Modyfikacja danych osobowych w oddziale obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W przypadku kiedy zmienił się Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane bez względu od poowodu ich modyfikacji możesz z łatwością dokonać również w oddziałach obsługi klienta. Jest to niezwykle ważne, iż od poprawności Twoich danych jest zależne to, czy będziesz otrzymywać wszelkie powiadomienia od sprzedawcy prądu w tym także rozliczenia.
Kontakt
ul.29 Listopada 64, Kutno 99-300
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555.