Zmiana taryfy prądu w placówce obsługi klienta
W biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz także raz na 12 miesięcy zmienić nieodpłatnie taryfę energetyczną, od której zależy wielkość Twoich rachunków za energię elektryczną. Dostępne taryfy prądowe dla klientów prywatnych to najczęściej taryfa G11, w jakiej obowiązuje jedna cena oraz taryfy dwustrefowe, w jakich koszt prądu zależy od pory doby. Wybierając się w tej kwestii do biura, powinieneś mieć ze sobą: numer PPE, dowód tożsamości. W oddziałach obsługi klienta z łatwością można także po doprowadzeniu do końca budowy nieruchomości zmienić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G przystosowaną dla gospodarstw domowych.
Modyfikacja danych osobowych w punkcie obsługi sprzedawcy prądu
W przypadku kiedy uległ zmianie Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane bez względu od przyczyny ich modyfikacji możesz z łatwością dokonać także w biurach obsługi klienta. Jest to niezwykle niezbędne, iż od aktualności Twoich danych zależy to, czy będziesz dostawać wszystkie informacje od sprzedawcy prądu w tym również rozliczenia.
Kontakt
ul.M. Skłodowskiej-Curie 44609, Lębork 84-300
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555